Monday, April 18, 2011

POPPP...KELEPOSHHH...SRURRRR...




Engkau datang tak mengira waktu...

Ihhh...Ihhh...
Time ni la pulak...

Kriukk...

Brrrr...Brrr...
Sabo le...
Adoi...

Mana ni..?
Ala hai...
Tak de la pulak...

Ih...Ih...
Lari...
Kena cepat...

Piutttttt....

Zrrrrrr...

Tup tap tup tap...
Sini pun tak de..?
Tengok kat sana pulak...

Tup tap tup tap...

Brrrrrrr...

Nampak macam sama...
Lari laju sikit...
Tup tap tup tap...

Zerrrrrr...

Chettttttssszzz...

Brrr...

Tuttttt....

Ahhh...
Kira boleh je lah...

Kriukkk...

Dammm...

Tapp...

Brrrrrrrrr...
Ye le...Ye le...

Zriuttt...

Ermmmm...

Erghtttttttttttttt...!!

Nyam..Nyam..Nyam...

Berurrrrrrrrrrr...

 Grok...Grek...

Kelepop..!

Serurrrrr...

Put...

Berurrrr...
Berurrrrrrrr...

Kelepop..!
Keleposhhhhh..!

Serurrrr...

Ahhhh...
emm...

cezzhhhhh...

Srut..!!

Selamat...

Ehhh...

Alamak..!!

Lupa la pulak...

Gluk...Gluk...Gluk...

Ahhhhhhh....

Legaaa...

Alhamdulillah...

Sambung balik...

Apa?

Korang pelik aku bersyukur?
Tak boleh kah aku bersyukur kerana
nikmatnya...?

Atau korang yang salah faham..?

Salah kah aku yang sedang memancing ikan,
tiba2 perut aku terasa lapar sangat...
Lalu aku tinggalkan pancing aku
ditepi kolam walaupun masa tu tali
pancing aku sedang ditaik ikan...

Lalu aku mencari kedai makan...
nak cepat lagi,aku berlari...
Jumpa sebuah kedai makan,
alamak,kedai cing cong la pulak....

Aku berlari kearah kedai yang lain.
Perut aku makin kuat berbunyi...
Kedai muslim,cantik.

Aku order mee goreng dengan telur setengah
masak 2 biji...
Aku makan dengan gelojoh,
sampai lupa nak order air....

Erkkkk....

sendawa lagi...

Alhamdulillah...

Berfikir diluar tempurung,kerana apa yang
didengar,bukan semuanya benar...
dan apa yang kita lihat,
bukan semuanya salah.....

-Assalammualaikum-