Thursday, November 20, 2014

BACA KOMIK DULU DULU-QURAK-ONLINE

Asalammualaikum,kepada peminat komik-komik lama ,ini ada sebuah komik lama khas untuk korang baca.Komik ni bertajuk QURAK,ditulis oleh Adam Rasheed dan ilustrasi oleh Md Roffee.Tahun dikeluarkan tidak diketahui.Rasa sekitar tahun 80 an.Lama dah aku beli komik ni,masa tu aku dalam sekolah rendah.Pujuk mak tolong belikan.Harga baru 90 sen,tapi aku tak mampu nak beli.Muka mak masam,pot pet,pot pet...akhirnya mak belikan juga...punyalah susah nak beli komik harga 90 sen....Jauh na beza dengan anak-anak zaman ni,harga komik ada yang sampai mencecah 10 ringgit..tapi mak ayah relek je bayar tuk anak...Termasuk lah aku..hu hu.Ni aku siarkan bukan untuk keuntungan peribadi,aku tak dapat apa-apa pun.Sekadar kepuasan.Jom baca, untuk peminat komik lama dan kepada pecinta komik zaman sekarang yang tak pernah baca komik dulu-dulu.

klik untuk besarkan gambar

QURAK PAGE

QURAK 1

QURQK 2

QURAK 3

QURAK 4

QURAK 5

QURAK 6

QURAK 7

QURAK 8

QURAK 9

QURAK 10

QURAK 11

QURAK 12

QURAK 13

QURAK 14

QURAK 15

QURAK 16

QURAK 17

QURAK 18

QURAK 19

QURAK 20

QURAK 21

QURAK 22


QURAK 23

QURAK 24

QURQK 25

QURAK 26

QURAK 27

QURAK 28

QURAK 29

QURAK 30

QURAK 31

QURAK 32

QURAK 33

QURAK 34

Tunggu komik yang akan datang.Itu pun kalau aku rajin selongkar dalam gubuk belakang rumah..Ha ha..