Friday, April 29, 2011

MAAF,ENTRI PALING TAK MENARIK...


     Apa yang korang tau tentang "paling"...Adakah berpaling..?Paling tadah..?Memalingkan muka..?Ni aku nak cerita pasal paling yang bermaksud,"teramat"..Yakni yang betul2 memfokus kepada sesuatu bahan,objek ataupun peristiwa.Contoh,seperti paling cantik..membawa maksut yang teramat cantik.Bukan tiada yang lebih cantik,tetapi ia dimaksudkan pada ketika itu.Esok lusa mungkin akan muncul yang lebih cantik....Hahaha..apa aku merepek lagi ni...Korang tengok dan nilai lah sendiri.


FOTO PALING MENYAYAT HATI

Tidak diketahui nasib budak malang ni selepas ia ditinggalkan oleh jurugambar yang tak berperikemanusiaan  bersama2 gambar yang telah menaikkan namanya dan dipilih sebagai foto terbaik.



DENDA PALING BODOH

Aku rasa ni denda paling bodoh setakat yang pernah aku lihat.Siap ada batu blok,mentimun,bra,roti dan skirt....ha ha ha....Memang bodoh...



PAPAN TANDA PALING TAK MUNASABAH

Memang tak munasabah dan mengelirukan.Kalau dilarang URINATE kat kawasan terbuka ataupun sesebuah bangunan tu,ok la jugak...Ni kat tepi semak,ujung kampung...?



ANAK PATUNG PALING MENAKUTKAN

Tak tau lak aku sape yang sanggup beli anak patung ni dan buat teman tidur..Kalau aku....ha ha ha....lama dah aku mentibang...Tak tersanggup langsung..!



KENYATAAN PALING MENGELIRUKAN

Apa maksud dan tujuan sebenar kenyataan ni aku tak tau.Lebih kurang,kalau isap rokok,puntung rokok jangan dibuang diatas lantai,kang ada pulak yang terbakar tangan...?Adoi..Korang cari sendiri...



BUDAK PALING BERUNTUNG DIDUNIA

Kalau korang macam ni,korang rasa korang beruntung tak..?Mana tak beruntungnya...Mulut ada tiga...Macam2 boleh buat serentak.Boleh makan nasi sambil isap rokok dan mengumpat jiran tetangga...Ha ha ha....Macamana..?ok tak entri aku kali ni....Aku rasa ni entri aku yang paling tak menarik...Ha ha ha...