Monday, January 17, 2011

HA HA HAMPEH...



Gulam-Ehhemmm...hem..
Munna-Buluekkk..Gatal....
Muntaz-Jangan dilayan..Kang dia perasan hansom..
Gulam-He he..Berdua je..
Munna-Aii,dah rabun ..?Kami bertiga ke..?
Gulam-He he..Tak le..Saje tanye.Tak boleh ke..?
Munna-Boleh tanya..Tapi salah tempat.Lain kali kalau nak bertanya,pergi kekaunter pertanyaan...
Gulam-Marah nampak..?Jangan marah2...nanti lekas tua...
Munna-Cehhh...Ayat basi..Jangan harap ngko dapat ngorat kami dengan ayat murahan macam tu...
Muntaz-Setakat bawak kereta kaldai..Boleh blah lah woi..
Munna-Ha ha ha..Mesra alam...
Gulam-He he..Nak tumpang meh la...
Munna-Perasan...
Muntaz-Ntah..Perasan la pulak..Tak sanggup aku nak naik..
Munna-Siap bawak petai ngan pucuk paku lagi...Eeee...Seram aku nak naik..
Muntaz-Tu boleh lagi...Ni,badan dia pun dah sama ngan bau kaldai tu.Hamis semacam..
Munna-Ngko balik dulu,pas tu cermin muka ngko dan kaldai ngko tu kat cermin..
Muntaz-Ha ha ha..Aku rasa dia koma lepas tu bila tengok muka dia ngan muka kaldai tu ada iras2....
Munna-Ha ha ha..Paling tidak,kaldai tu pasti mengaku sedara ngan dia...
Gulam-He he he...Lawak lah...
Muntaz-Laaa....tak perasan la pulak,kita duk kutuk dia...
Munna-Mana nak perasan,Muka dah macam sardin cap ayam..
Muntaz-Up skit...sambal kerang dalam tin..
Munna-Ha ha ha.....Itu logik..aku sokong..Ngko tengok tu..Eee...Sebijik macam kerang.Tersengih2...
Gulam-Kan senyuman itu separuh dari hensom...
Munna-Perasan betul...Blah la..
Muntaz-Ntahnya...Blah lah..Nyebuk je..
Munna-Yang si kaldai ni pun satu hal...Jalan terhegeh2..Laju le sikit....
Gulam-Nak buat cam mana cik kak oii...dah namanya kaldai..tentulah lembab...
Muntaz-Tau tak apa...Patut la tuannya pun lembab...Ha ha ha...
Munna-Lain kali kalau nak ngorat tu,jeling dulu diri tu atas bawah...Jangan main terjah je..
Gulam-Mang ai...Kerek sungguh minah neh..Aku kalau bawak BMW,tak pandang korang berdua neh..buat silau mata aku je...
Munna-Ala la la la...Marah la pulak...Tadi sibuk menggatal sapa suruh..?
Muntaz-Padan muka..sengih la lagi...
Munna-Kerang rebus dah bertukar menjadi abalon la pulak...Ha ha ha...
Muntaz-Abalon masak kicap...Ha ha ha..
Munna-Up skit lagi...Kicap tiram...Ha ha ha....
Gulam-Tak pa...Esok lusa aku jual kereta kaldai ni dengan kaldai sekali,tuk buat bayar muka BMW,masa tu korang jangan harap la nak numpang..
Munna-Beli le...Beli berapa buah..?Warna apa..?Harga berapa..?Ada aku kisah..?
Muntaz-Aku rasa,duit jual binatang antik tu cukup2 untuk beli seluar kecik dia je....Ha ha ha..
Munna-Itu pun yang lelong kat pasar malam...Ha ha ha...
Muntaz-Cap apa ek...?Cap buaya ke..?
Munna-Tak...Cap kaldai tua....Ha ha ha....
Gulam-Bodoh...Blah la...Tak ingin aku ngorat korang lagi...
Muntaz-Berambus la bongok...Ha ha ha....
Munna-Dah..Dah..Jom kita blah ikut jalan lain,Kang buatnya dia tu perogol besiri,nahas kita....
Muntaz-Yo lah...Muka pun dah nak iras2 tu...Cabuttt...
Munna-Lagi pun kang kalau buatnya pak we aku tetiba lalu,jatuh saham aku...
Muntaz-Betul...Apa kelas bersembang ngan penarik kaldai neh...
Munna-Ha ha ha...tak tahan aku,hamis betul....
Gulam-Hampeh...Kurang ajar betul...(dlm ati:Nasib ngko baik...Aku belum khatan lagi...Kalau tak dua2 aku masuk minang....)Ni semua ngko punya pasal lah kaldai...Aku dah puas cakap,pagi ngan petang kena mandi,tak le badan tu hamis semacam...Ngko degil...
Kaldai-Aku jugak...?