Thursday, August 28, 2014

HEBATNYA GAMBAR LUCAH/PORNO KITA DAH MACAM GAMBAR DALAM MAJALAH

Ni aku nak cerita lagi pasai kehebatan orang islam zaman sekarang.Mereka memang hebat segala-galanya.Ilmu pelajaran,ilmu agama dunia akhirat,harta berlimpah ruah,datang pula dari keluarga baik-baik,sesungguhnya mereka memang hebat.Namun itu baru sedikit...Banyak lagi kehebatan lain yang keluarga mereka sendiri tidak tahu apatah lagi kita ini.Salah satunya aku tunjukan kat bawah ni.Ini mungkin diantara model2 terawal atau pun perintis dunia permodelan global dalam bidang pornografi bagi wanita islam.Setiap gambar ada aksi tersendiri.Bukan seperti dahulu,kaku sambil tutup muka.Aku tak nafikan dulu2 lagi dah ada benda macam ni kat Malaysia ni,tapi tak sehebat zaman sekarang.Dulu2 ia tak disebarkan,atau pun tak mampu untuk disebarkan keseluruh dunia.La ni dengan hanya tab berharga rm199 pun gambar ini boleh merentas ke segala benua.Lagi satu dulu2 mereka melakukannya kerana terpaksa dibawah tahap kesedaran katanya.Sekarang ni tidak lagi,mereka buat dengan penuh kerelaan dan ketaatan kepada kekasih tercinta demi cinta sejati...Haktuihhh..

Satu yang aku pelik sangat,kenapa kain tudung itu tak dibuka sekali.Adakah ia sengaja tidak dibuka sedangkan yang lain dah habis terdedah.Atau itu satu dari kehebatan mereka untuk sengaja menunjukan yang mereka beragama islam dengan wajah kelabu kelat orang Asia.hanya mereka yang tahu.

Korang fikir sendiri..Apa akan berlaku 20 tahun dari sekarang kat Malaysia ni.

Maaf tak de gambar tuk rujukan korang,,,,

blog aku ni bukan blog lucah@porno.Kalau itu sangkaan korang,di persilakan berambus....